četrtek, 15. september 2016

It's Not Me It's You



Resnica ali laž? To je zdaj vprašanje. Dejstvo je, da imamo vsi na lagerju cel kup izgovorov, nedolžnih laži in polresnic, ki jih uporabimo, ko nam v življenju zagusti. Včasih se ti pač enostavno ne da s kom dobiti, ne da se ti kam iti in takrat pride čas za preizkušanje lastne kreativnosti pri sestavljanju zgodbic, ki te bojo izvlekle ven iz kakšne neprijetne situacije. Meni recimo domišljija najbolj cveti ob pol sedmih zjutraj, ko je treba vstati in se odpraviti v službo. V tem trenutku sestavim cel scenarij, ki vključuje fejkanje lastne smrti in novega življenja nekje v Mehiki pod imenom Maria Lopez, hčere Carlosa in Conchite Lopez, ki podnevi opravlja službo natakarice, na skrivaj pa sanja, da bo nekega dne postala slavna pevka/igralka/inšeostalihstostvari, kot njena sorodnica J.Lo. Če si boš že nekaj izmislil, bodi vedno pozoren na detajle. Na detajlih te lahko dobijo. Verjetno pa je najtežje, ko se je treba izvleči iz kakšne zveze, a si preveč ponosen, da bi šel v Jemen, in takrat se začne čisto nova zgodba, ki pa ne vključuje kaj veliko domišljije, ker so moški preprosti in se raje držijo klišejev. In teh klišejev se bomo lotili danes, v preprosti igrici Resnice ali laži.

Začeli bomo z enim od verjetno najbolj klasičnih klišejev, ki se mu reče »Trenutno mi ni do resne zveze«. Resnica ali laž? Laž. In to velika. Ko ti nekdo reče, da mu ni do resne zveze, v resnici hoče povedati, da mu ni do zveze S STABO. Samo, da ta »s tabo« seveda izpusti, ker bi se S TABO mogoče še kdaj dobil. If you know what I mean. Kaj pa slišiš ti? Da pač ni človek, ki bi se spuščal v resne zveze, da morda pa si nekega dne premisli, sploh ko bo videl, kako krasna in zabavna si, najbolj pa ti je všeč ta beseda »trenutno«, ki vliva upanje, da bo nekoč do zveze morda prišlo. Ne bo. Vsaj ne s tabo. Tega istega tipa boš prej kot slej odjebala, ker se bo ta »trenutno« malce zavlekel, tebi pa se ne bo dalo čakati, ali pa še huje – on bo odjebal tebe, ker bo spoznal punco, s katero bo pa hotel biti v zvezi. Kar je seveda ultimativni udarec za ego in srce. Ti si se mogoče več mesecev, ali celo let, trudila, da ga pripraviš do tega, da se s tabo spusti v zvezo, čeprav to nikoli ni bila opcija. Ampak nimaš kaj, kot da se v prihodnosti pripraviš na to tako, da tako situacijo že v štartu odpikaš.

»Nimam časa, ful sem zaseden, trenutno mislim samo na svojo kariero« Še ena laž. V resnici ti hoče povedati, da mu je vse drugo bolj pomembno kot ti. Raje se bo dobil s prijatelji kot S TABO, raje bo cel dan v službi, ali gradil kariero DJ-ja/natakarja/trenerja namiznega nogometa, ker mu to služi kot izgovor, da te ne rabi soočiti z resnico, ki pa je – kot v prejšnjem primeru- da pač noče biti S TABO. Tudi v tem primeru se bo njegov čas magično sprostil, služba mu ne bo več tako pomembna, ko spozna punco, s katero bo hotel biti. Ti pa si do takrat seveda uvidevna, nočeš mu težiti, podpiraš njegove sumljive plane in hobije, nudiš mu moralno podporo, z njim se dobivaš takrat, ko njemu sede, ker je model pač ful bizi. In zakaj? Ker si budala. In ker ne znaš brati med vrsticami. Been there, done that. Samo povem.

»Raje bi videl, da sva samo prijatelja« Resno? Zanimivo je, da ta definicija prijateljstva v njegovih očeh izgleda nekako tako: dobila se bova, ko bom jaz imel čas, ti mi boš vedno na razpolago, če nama (s tem misli MENI) bo pasalo, sva lahko malenkost več kot samo prijatelja (od tod tudi fraza »Netflix and chill, če ne veste, kaj to pomeni, google it), jaz pa se seveda lahko dobivam tudi z drugimi, kar boš ti seveda mirno sprejela, ker sva samo prijatelja. In ne, ne boš smela pasti ven, ko bom imel resno punco. Ker sva samo prijatelja. Model. Dej, no. Komu ti lažeš? Najprej si preberi definicijo prijateljstva, potem pa premisli, če res hočeš predlagati nekaj tako neumnega in predvsem sebičnega. Pa še mali nasvet – če s to punco/fantom v resnici nikoli sploh nista bila prijatelja in sta se dobivala, no, iz drugih razlogov, potem recita bobu bob. S tabo se hočem dobivati dokler ne spoznam nekoga, ki mi je bolj všeč. Grdo, ampak vsaj resnično. Če oseba tega ne bo mirno sprejela (in tega seveda ne bo mirno sprejela), je še vedno opcija, da greš v Jemen. In v tem primeru se mi ta opcija sploh ne zdi tako neumna.

In še zadnji scenarij, ki mi je morda še najbolj bizaren. Si s tipom, ki trenutno noče resne zveze/ful je zaseden/hoče da sta samo prijatelja in ti začne razlagati, kaj si v resnici želi od zveze oziroma potencialne partnerke. Hoče, da je pametna, duhovita, da rada športa, potuje itd. in v vseh točkah opiše tebe (ok, ta seznam lastnosti je očitno malce izmišljen, sploh tole športanje, drugo seveda drži, ampak hočem nekaj dokazati). Skratka, po njegovih besedah si TI njegova idealna partnerka. Ampak ne. Hoče biti s punco, ki je točno takšna kot si ti, ampak ne S STABO. Pa zdej ti meni razloži, v čem je fora. Ker meni očitno tole ni jasno. Ne predstavljam si, da bi spoznala nekoga, ki bi mi ustrezal v vseh točkah, jaz pa ne bi hotela biti z njim. Ali pa je to spet nekakšen bizaren izgovor, ki očitno potrebuje svojo kategorijo in priročnik. Jaz vam pri tem žal ne morem pomagati. Mislim, da ste do zdaj že ugotovili, da tale blog služi bolj razvedrilu, kot pomoči, ker si za enkrat še sama ne znam pomagati.

In to je to. It's you. Samo, da je ljudem to lažje zakamuflirati in prodati kakšno zgodbo. Je pa res, da je včasih kakšna zgodba, čeprav je na videz bizarna, lahko tudi resnična. Saj poznate tisto staro šolsko foro »the dog ate my homework«, no meni se je dejansko zgodilo, da mi je od kolegice pes zgrizel neke papirje, ki sem jih imela pripravljene za službo. Pes mi je dobesedno prežvečil nalogo. Seveda sem se v službi izmislila nekaj drugega, ker kdo pa bi mi verjel. Resnicaje včasih bolj bizarna od laži. Maria Lopez out. #samopovem



1 komentar:

  1. Hvala Bogu, da sem v DR osagiede verjel, ko sem prebral toliko pričevanj o njegovem delu in se odločil, da ga bom poklical. Jaz sem Kovačič Jožef. Pišem svoje pričevanje, za katerega nikoli nisem mislil, da je mogoče. Preden sem spoznal DR Osagiedeja, sem začutil, da je to vraževerna vera in da čarovnije niso znanstveno dokazane, toda to uroka me je prepričalo v nekaj drugega. On je dober človek. Svojo bivšo ženo sem našel s pomočjo tega človeka po štirih letih poskusov, vendar ni bilo mogoče ničesar pokazati. Če preberete pričevanje DR Osagiedeja, je res. Moja žena Sharon me je zapustila več kot 4 leta in rad bi jo vrnil in jo poskušal prositi, naj se vrne, vendar me je obšla gluha in me javno razglasila za absurdno. DR osagiede mi je poslal eden od mojih prijateljev, ki mu je pomagal tudi na mojem delovnem mestu, in sem mu povedal, da je vraževeren in da je nor, da verjame v takšne fetišistične stvari. Toda po tolikih mislih o tem sem šel na spletno stran in se odločil, da ga pokličem po e-pošti. Hitro mi je dal številko svojega mobilnega telefona in pogovarjali smo se že dolgo časa. On je najboljši. Preden je napisal službo, sem že imel zavarovanje. V treh dneh je moja bivša žena prišla po štirih letih posmeha, da je nekoristen človek, prišel k meni in me vprašal. Nisem vedel, kaj je ta človek naredil, vendar je zelo dober pri tem. Zahvaljujem se mu in mojemu prijatelju, ker ga poznam vsak dan v mojem življenju. Mislim, da bo pomagal vsakomur, ki prosi za pomoč. Kontaktirali ga boste na doctorosagiede75@gmail.com ali WhatsApp +2349014523836
    in je tudi sposoben ...
    1) ljubezenske igre
    2) izgubljene ljubezenske uroke
    3) ločitev
    4) zakonca zakonca
    5) očarljivo vezivo
    6) uroki raztapljanja
    7) simulirajte majhnega ljubečega prijatelja
    8.) boste napredovali v črkovanju vaše pisarne / loterije
    9) bo zadovoljila vašo ljubezen
    10) želite biti bogati
    doctorosagiede75@gmail.com ali
    whatsapp +2349014523836

    OdgovoriIzbriši