četrtek, 22. december 2016

Dobre punce, slabi fantje



Vse skupaj se začne že v vrtcu. Saj poznate tisti dobri stari rek: »tko se tuče, taj se voli«, kar je v tako zgodnji fazi otroštva še kako res, saj se še nismo dobro naučili, kako se izražati, zato smo tiste, ki so nam bili všeč, enostavno pocukali, brcnili ali uščipnili in jim na ta preprost način dali vedeti, da smo jim naklonjeni. Zakomplicirani izlivi čustev in pisanje romantične poezije v tako ranem otroštvu enostavno ne pali, zato se je treba zateči k bolj direktnemu, čeprav malce agresivnimu načinu osvajanja srca tistih, ki so nam bili všeč. Ravno zadnjič sem slišala zgodbo o nekem fantu, ki je bil v osnovni šoli tako priljubljen med sošolkami (in sošolci, brez predsodkov prosim, fant je bil pač just that cool), da so med igro Med dvema ognjema vsi ciljali na njega. Ubogi fant na vso srečo zaradi vseh številnih udarcev z žogo v glavo ni utrpel nobenih možganskih poškodb, je pa kaj kmalu izvedel, da moraš za svojo priljubljenost plačati precej drago ceno. In imeti dobro zavarovalno polico. Verjetno pa ravno zaradi te faze v otroštvu še kar nekaj časa verjamemo, da če smo res nekomu všeč, bo ta do nas vse prej kot nežen, če bomo pa imeli res srečo nam bo v glavo priletela kakšna žoga, s katero nam bo naš objekt poželenja dal vedeti, da tudi on čuti isto. 

Bodimo realni. Puncam nikoli niso bili všeč tisti tihi fantje, ki so nam v torbi na skrivaj puščali rože in pisali globoke pesmi. To nam je bilo verjetno malce dolgočasno in morda celo čudaško. Spomnim se nekega fantka, ki mi je med igro, stara sva bila nekih šest let, na listek narisal rdeče srce in mi ga sramežljivo potisnil v dlan. Od silnega presenečenja in ker nisem znala izražati čustev, sem ubogega fanta z nogo brcnila v nos in mu ga skoraj zlomila. Ker nič ne izraža čustev bolje kot mlaka krvi na tleh in ker sem v srcu pravi romantik. Ta isti fant je dan danes še vedno samski in bojim se, da sem mu dolžna kakšno uro psihoterapije ali pa vsaj tečaj samoobrambe, ko se odloči kakšni naslednji punci izraziti svoja čustva. Zdaj se mu javno opravičujem za to ghetto reakcijo in hkrati zahvaljujem, ker me ni zatožil staršem. Že takrat je bil očitno boljši človek kot sem jaz. Jaz pa, for the record, vsem bodočim snubcem sporočam, da se od takrat naprej malce lažje in manj nasilno odzivam na iskrene komplimente. Samo povem.

Punce smo/so očitno že od nekdaj padale na slabe fante. Ne vem, ali gre tukaj za kakšne podzavestne daddy issuse, ali pa nam je bil vedno všeč ta misterij, ki je obdajal te fante. Moja generacija, ki je odraščala v času Beverly Hillsa, se verjetno dobro spominja tistega skrivnostnega Dylana, ki se je vsake toliko pojavil na svojem super kul motorju, potem je za nekaj dni izginil v Mehiko, kao surfat, čeprav zdaj ko sem starejša, sem prepričana, da so bili obiski Mehike drug related, nikoli nismo spoznali njegovih staršev, ker je bil preveč kul, da bi sploh živel s svojimi starši, spal je z vsemi puncami v družbi (razen z Donno, ker Donna še sama s sabo ni hotela spati) in vedno, ampak vedno, je oddajal nek duh misterije. Na drugi strani pa je bil dobri stari Brandon, ki ni imel motorja, živel je s starši, o njem smo vedeli čisto preveč, in na koncu nobody really cared. In prepričana sem, da se vsaka punca še vedno živo spominja kakšnega fanta iz osnovne šole, ki je imel same enke, ki je pri šolski psihologinji preživel več časa kot na šolskem igrišču, vedno je bila z njim neka drama, ampak še vedno pa si punce niso mogle pomagati, da jim ne bi bil na skrivaj všeč. Tisti revež, ki ti je pisal nalogo, sprehajal družinskega psa in kupoval čigumije, pa je na koncu vedno zvisel. Kot Brandon.

Potem pa odrasteš in stvari vidiš malce drugače. Tisti misterijozni luzer iz osnovne šole je zdaj še vedno luzer, ubogi Klemen, ki je osem let sedel v klopi za tabo in na skrivaj ovohaval tvoje lase pa je zdaj po možnosti direktor banke, ki v prostem času še vedno piše romantično poezijo, ženke pa ga zaradi tega obožujejo. In ko si starejši tudi lažje dekodiraš tako imenovane slabe fante, ker zdaj že točno veš, da stvari v resnici niti niso tako zelo skrivnostne. Recimo, včasih se ti je zdelo ultra romantično, ko te je fant povabil na piknik ali na sprehod po gozdu, zdaj veš, da tip nima denarja, da te pelje na večerjo. Včasih se ti je zdelo d best, da se tip ne oglaša na telefon ali celo, da je včasih nedosegljiv, ker je to kul in ker ne verjame v moderno tehnologijo, zdaj veš, da prejšnji mesec ni mogel plačati računa ali pa je bil v času, ko si ga klicala, s kakšno drugo punco. Kar NI kul. Včasih se ti je zdelo privlačno to, da tip nima redne službe, oziroma da »dela z denarjem« (karkoli to že pomeni, ampak dejansko obstajajo tipi, ki profesionalno delajo z denarjem), ker je pač free spirit in se »še išče«, zdaj veš, da je tip luzer, ki ne more obdržati šihta. Včasih se ti je zdelo kul, da tip vsake toliko kam izgine, ne ravno v Mehiko, ker je mal predaleč, mogoče v Italijo ali na Hrvaško, zdaj veš, da so ti skrivnostni izleti drug related. Ziher so drug related, ker tip dela z denarjem. Ampak, da ne bom samo kritična, saj veste kaj pravijo: dokler ima tip avto in te vsake toliko pelje na kebab, je vse ok.

Jaz pa vam iz prve roke povem, da so slabi fantje samo faza v razvoju. Moj razvoj je sicer ubral čisto obratno smer, ampak rezultat je bil na srečo isti. Ko so druge prijateljice padale na slabe fante, ki jih niso poklicali nazaj in so jih vabili na piknike, so meni moji fantje pisali poezijo, punk rock komade (kaj naj vam rečem, moj okus za moške je bil od nekdaj nestabilen), me peljali na izlet v Pariz (ki ni bil drug related) in bili nadvse galantni. Kar me je na smrt dolgočasilo. Zato sem si malce kasneje, ko so vse druge kolegice to fazo slabih fantov že prebolele, jaz umislila več letno dramo s tipom, ki je očitno delal z denarjem,  ki ni bil nikoli dosegljiv, ki je vsake toliko časa kam izginil (verjetno z Dylanom), ampak ok, imel je avto in peljal me je na kebab. Skratka, tako kot vse v življenju, vse mora imeti neko ravnotežje. Iskati je treba ravno nekje vmes med obema skrajnostima and I'm on it. #samopovem


Ni komentarjev:

Objavite komentar