četrtek, 13. oktober 2016

Za vse je kriv telefon



Nisem videl sms-a. Imel sem prazno baterijo. Telefon mi je bil v avtu. Tipični izgovori za klic, ki ste ga pričakovale, a ga niste dobile. In čisto vedno je nekako za to bil kriv telefon. In to telefon, ki so ga že tako zelo izpopolnili, da nam lahko napove vreme in prihodnost ter izračuna plodne ter neplodne dni. Telefon, ki ga s sabo vzamemo na stranišče, ga uporabljamo med vožnjo in med dolgočasnimi sestanki, ko pa je treba nekoga poklicati, pa nam čudežno ne dela več, oziroma je na popravilu (očitno se nekaterim telefon pokvari vsaj enkrat tedensko), ali pa imamo prazno baterijo. Tipični izgovori in ne samo to, tudi konkretni opozorilni znaki, da s tem človekom (ki ima očitno res slab telefon), ni vredno izgubljati časa, lahko pa mu predlagate, da preprosto kupi nov telefon in ga ne pušča v avtu. Čeprav dvomim, da bo zaleglo.

Lahko pa se vam zgodi tudi scenarij tipa »he could always reach me but I could never get him«, ki ga zagotovo tudi poznate in je seveda tudi na samem vrhu opozorilnih znakov. Ko ga kličeš ti, se ti ne javi. Ko pa te kliče on (po večih urah ali celo dnevih), si pa seveda pri telefonu v sekundi. Ker si pametna punca in telefona ne puščaš v avtu, baterija pa je vedno polna. In ker se še nisi zverzirala v prepoznavanju opozorilnih znakov. Zato pa sem tukaj jaz, da vam malce olajšam življenje in vas pripravim na to morebitno kolosalno izgubo časa. In živcev. 

Na samem vrhu so torej izgovori, ki vključujejo telefon in njegovo čudežno nefunkcionalnost, ko je treba vrniti klic. Takoj ko vam tip uvali izgovore tipa »blame it on the phone«, je čas da se poslovita. Ok, enkrat seveda lahko spregledamo kakšen spodrsljaj, ko pa se to začne pojavljati preveč redno, pa je čas, da prepoznate opozorilne znake in da se temu tipu raje izognete. In bolj ko je njegova zgodba detajlna, večja je možnost, da gre za, po domače povedano, nabijanje. In to velja za vse zgodbe, ne samo tiste, za katere je kriv telefon. Takoj ko vam nekdo začne prodajati zgodbo, ki je daljša od dveh, treh stavkov, nekaj ne štima. Picture this. Tipa vprašaš, zakaj te včeraj ni poklical, ko pa sta bila zmenjena. V odgovor pa dobite tole: »Ej, ne boš verjela, šel sem samo do trgovine, telefon sem pustil doma (itak), na poti nazaj do doma sem srečal kolega Mihata (preveč informacij, opozorilni znak), šla sva na pivo, lih slučajno je bla tekma Slovenija-Anglija, Angleži so zmagali 2:0 (way too much info), ko sem prišel domov pa nisem pogledal na telefon in sem šel spat. Sori.« Kot vidite je ta zgodba daljša od dveh stavkov, zaradi česar lahko komot podvomite v njeno kredibilnost. In kdo gre spat preden počekira facebook, instagram in twitter? Če bi tip recimo rekel samo to, da te je pozabil poklicat, bi mu to lažje verjele in oprostile. Samo povem.

Pa dajmo se zdaj s telefonov premakniti še na družbena omrežja, ki nam lahko prav tako služijo za odkrivanje in prepoznavanje opozorilnih znakov. Omenjala sem že, da je rahlo sumljivo, če tip ne uporablja nobenega družbenega omrežja. Če recimo pri vašem rutinskem tedenskem stalkanju opazite, da tipa ne najdete nikjer, je morda čas za preplah. Serijski plejerji se namreč izogibajo družbenim omrežjem, ker je trenutni punci težko razložiti, zakaj mu še pet drugih punc na zid objavlja srčke in smajlije, da o teganih fotkah sploh ne govorimo. In ker smo punce natural born stalkers, bomo resnici hitro prišle do dna in naredile temeljito preiskavo vseh ženska, ki so na njegovem seznamu prijateljev, ki se ga ne bi sramoval niti FBI. In to je ravno to, zaradi česar se potem nekateri na družbenih omrežjih potuhnejo. I don't blame them.

In ko smo že pri družbenih omrežjih, zadnjič se mi je facebooku zgodilo pravo pravcato retro pecanje, ki je vključevalo the poke. Se tega sploh še spomnite? Sicer mi sploh ni bilo jasno, kdo dan danes še koga pouka na facebooku, ampak sem sprejela izziv, konec koncev je to edino poukanje, ki ne vključuje spolno prenosljivih bolezni, in sem ga pouknila nazaj. Pouknila sva se kar sedemkrat (kar je na facebooku že resna zveza in ne samo casual dejtanje), preden je že naredil korak naprej (sledila je prošnja za prijateljstvo, ne dick pic, čeprav se je le ta že kazal na obzorju) potem pa sem že opazila druge opozorilne znake. Kot da tisti prvi the poke ni bil dovolj, da dojamem, da imam opravka s serijskim poukerjem. Punce, say no to the poke.

Opozorilni znaki so vsepovsod, samo pozorno moramo opazovati in biti en korak pred bullshitom. Še zlasti, če se vržete v online dejting. Kot bi rekla gospodična, ki sem jo pred kratkim slišala na avtobusni postaji: »Tip je na fotki zgledal, kot da me bo zaštihal z mitraljezko.« Ja, dejansko je to rekla. In ja, takih se raje izogibajte. #samopovem






Ni komentarjev:

Objavite komentar