petek, 13. maj 2016

Plaža 2016



Čeprav trenutno mogoče še ni videti znakov bližajočega se poletja, in ja, vem, da je dva tedna nazaj še snežilo, počasi lahko nehate pisati o tem na facebooku, we got it, been there, took a photo, in morda se vam današnja debata o tej temi zdi preveč optimistična, a naj vam povem, da so se priprave na poletje in plažo pri marsikomu že zdavnaj začele. In, ne, tokratna tema ni posvečena lepotnim namigom za predstavnice nežnejšega spola (mogoče bi celo bila, če bi imela kakšnega sponzorja, recimo kakšen popust za depilacijo, solarij… just sayin'), gre bolj za amatersko antropološko raziskavo o tem, kakšen odnos imamo ženske in moški do lepote, priprav na čas, ko se moramo malce bolj razgaliti in kako so se vloge v tem vprašanju morda celo malce preveč poenotile. Čaka pa vas tudi osebno izpovedna odisejada »one woman's journey to summer«, zgodba, ki temelji na resničnih dogodkih. Pa začnimo kar s tem.

Zavedam se, da je poletje pred vrati, da bi morala biti bolj aktivna (kar me ni preprečilo, da sem danes fizično aktivnost zamenjala z dolgim popoldanskim spancem) in spet se soočam s problemom, ki me doleti čisto vsako leto. Pred čisto vsakim poletjem se namreč malce zredim. Sabotaža matere narave, vam povem. Če pogledamo recimo december, me boste našli v top formi, čeprav nič posebnega ne počnem, in vse to gre v nič, ker je na meni sedem slojev oblačil, šal, rokavice, kapa, in vse kar lahko naredim je to, da se februarja kar se da razgalim za maškare, ker je to edina šansa, da moja top forma pride do izraza (slutty pustni kostum, obožujem te). Potem pa sledi pomlad, ko imam občutek, da sem še vedno v prednosti, ves čas si ponavljam sveto mantro »you got this«, ko boš v kopalkah pila pivo, bo vse ok, čeprav me zdaj optimizem počasi zapušča. Zaslišim Venero, ki se mi posmehuje, in potem zadnji udarec junija, ko grem v poletni šoping in ugotovim, da mi moja številka ni več prav. Prodajalka me vpraša, če je bilo katero od oblačil v redu, jaz pa s solzami v očeh rečem: »Ne, malce sem se zredila.« Dobra novica pa je ta, da so mi hlače, ki sem jih kupila lani poleti, še vedno prav. Samo povem.

Verjetno pa nisem edina, ki jo vsaj malce zagrabi panika pred poletjem, in glede na oglase na fitnes centri in revijah, se tudi moški že intenzivno pripravljajo na plažo 2016. Zadnjič sem bila na Šmarni gori (tale »zadnjič« je mogoče preveč ohlapen izraz, ampak prisežem, da sem bila decembra, ko sem bila še v top formi, mam fotko, poslala sem par sms-ov, vse je dokumentirano) in tam zagledala fanta in punco, tak zelo tipičen ljubljanski parček (ljubljanski parček = fant in punca, običajno sveže zaljubljena, povsod hodita skupaj, naredita veliko selfijev, vsaj en kos oblačila se jima barvno, ali kako drugače ujema), ki sta nadvse navdušeno debatirala o zdravi prehrani. No, debatiral je bolj ali manj on, ona pa ga je zatopljeno poslušala, medtem ko ji je on razlagal, kako ostane v takšni top formi, koliko kalorij ima indijski orešček in koliko trebušnjakov naredi zjutraj, ko se zbudi. Jaz pa sem s čikom v roki (zdrave navade zdravih ljudi) razmišljala, da bi raje naredila samomor, kot hodila s tipom, ki bi mi preštel vsak čevap, ki ga pojem, in porušil moje prepričanje o tem, da je pivo v bistvu zdravo. Ampak to each his own, al kako že pravijo.

Vendar pa prej kot slej naletiš na tipa, ki morda malce preveč da na svoj videz. Meni se je to zgodilo pred leti, ko sem bila na zmenku (tudi to je bilo dokumentirano, mam dokaze, tip ni bil namišljen) in mi je ta fant začel razlagati o svojih pedikurah, manikurah in depiliranju. Na prvi pogled je bil tak možat, robusten, »obranil te bom pred rusko mafijo« tip človeka, potem pa sva si eno uro izmenjavala namige za negovan videz in kontakte kozmetičark. Občudoval je moje lase in čevlje, jaz pa sem ugotovila, da medtem, ko so ene stvari po treh pivih boljše, ene pač niso. Ok, malce pretiravam, ampak priznati pa moram, da sem se še dva dni po zmenku spraševala, ali je fant res samo izredno urejen, ali pa morda istospolno usmerjen. No, naslednjega zmenka ni bilo in tega podatka žal nimam. Sorry.

Vendar pa ni več tistega stereotipa, da smo samo ženske tiste, ki se preveč obremenjujemo s svojim videzom, tudi moški so začeli slediti modnim smernicam, včasih celo do te mere, da je zaskrbljujoče. Jaz osebno krivim Davida Beckhama in njegovo metroseksualnost. Včasih je bil nogomet malce bolj surov, nogometaši so bili veliko manj urejeni in manj podobni svojim partnerkam, njihove majice so bile prepojene s krvjo in znojem, zdaj pa je vsak las na svojem mestu, ko je tekme konec verjetno še vedno vsi dišijo po parfumu, in ne me narobe razumet, lepo je, da so moški malce bolj negovani, vendar pa ima vse svoje meje. Ko svojega partnerja zalotiš, da ima v kopalnici več kozmetike kot ti, ko ima v denarnici kartico s popustom za obisk kozmetičarke, je morda čas, da poiščete drugega fanta. In isto velja zanj.

Kakorkoli že, poletje se bliža, upam, da vam grejo priprave bolje od rok kot meni, zagotovo vam odsvetujem nakup stenskega ogledala in ne glede na to, kakšni ste videti, vedno se bo našel nekdo, ki vas bo občudoval. Kot sem nekoč napisala na FB statusu: »Poletje se uradno začne šele takrat, ko se ti prvi random tip iz avta zadere: Đes maco!«. Hvala ti, random tip iz avta, zaradi tebe so poletja lepša, moja samozavest pa v top formi. #SamoPovem

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar