četrtek, 18. februar 2016

Karma Sutra



Zadnjič, po dolgem dnevu v službi, se odločim za popoldanski spanec. Vem, da je to slaba ideja, vem, kaj me čaka, ampak si ne morem pomagati. In tako zaprem oči in utonem v spanec. Po približno desetih minutah se nekdo v bloku odloči za adaptacijo. In tako, v čisto nenaravnih intervalih, poslušam vrtanje. Na polno. Itak. Prekletstvo popoldanskega dremeža strikes again. To se mi namreč konstantno dogaja. Vsakič, ko se naivno odločim, da bom malce zadremala, se začnejo dogajati najbolj čudne zadeve. Akcije v stilu FBI-ja, helikopterji, gasilci, otroci, ki prepevajo na ves glas (še zdaj mi ni jasno, od kod so se vzeli), lokalni pijanci, ki se zgarbajo direkt pod mojim oknom… Kla-si-ka! Moj popoldanski dremež očitno spremlja nekakšna slaba karma. Sem kot otrok preveč spala in se mi zdaj to maščuje? Nimam pojma, sem pa začela razmišljati, da tudi ko gre za ljubezenske situacije, očitno obstajajo neke univerzalne resnice, oziroma situacije, s katerimi se nas lahko večina poistoveti.

Mogoče je najbolj klasična situacija »povratek bivših«, nekaj v stilu Dawn of the Dead, ko se vsi pozabljeni fantje kar naenkrat odločijo, da se ti spet malce oglasijo. Predstavljate si situacijo. Že nekaj časa si samska, soliraš, kul ti je. Ok, misli ti včasih uidejo in začneš razmišljati o tistem kul fantu, ki se ti ne oglasi več, ampak zdaj si že izkušena in veš, da gre za Jemen Express. Slučajno spoznaš nekega novega tipa, zadeva se začne razvijati in bum! Letovišča po Jemnu se začnejo množično zapirati in vsi tvoji bivši se čudežno začnejo spet pojavljati na površju. Najprej te kliče prvi, čisto tako, da malce poklepetata. Čez nekaj dni dobiš sms od nekega tretjega, ki se ga sploh ne spomniš več tako dobro. In počasi te začne grabiti panika, da se ti bo oglasila tvoja prva ljubezen iz vrtca. Kar te sploh ne bi presenetilo. Ali imajo tipi radar, ki se vključi vsakič, ko si pripravljena na nekaj novega? Ti morda na enem od zmenkov na skrivaj podtaknejo čip v telefon, ko si na stranišču in ti sledijo? Te fantje v resnici še vedno »niso pripravljeni na resno zvezo«, v večini primerov se hočejo samo prepričati, da so vrata še vedno odprta. Zaprite vrata, punce, zaprite vrata! (In locirajte tisti čip ter se ga znebite). 

Druga, tudi precej pogosta zadeva, je »prekletstvo telefona«. Neki fant ti je že dlje časa všeč in končno zbereš pogum in mu napišeš sms. Na začetku si precej ponosna nase, saj ne živimo več v kameni dobi in tudi ženske lahko kdaj naredimo prvi korak. Tvoja samozavest pa začne strmo padati, ko odgovora z njegove strani kar ni in ni. Vsa ženska neodvisnost gre po gobe, ko kličeš svojo sestro in jo prosiš, da te pokliče nazaj, da preveriš, če ti telefon sploh dela. Beyonce bi se te sramovala! Ampak tako je. To počnemo. Najhujše pa je to, da ravno v tem času, ko čakaš, da ti tvoj dragi odgovori, začnejo padati najbolj random sms-i. Zapiska prvič. Stečeš do telefona (ok, ne stečeš, ker ga imaš ves čas direktno zraven sebe) in vidiš, da ti piše sodelavka. Zapiska drugič. Mami zanima, če prideš na kosilo. Zapiska tretjič. Totalna razprodaja v neki trgovini, 50% na vse razstavne izdelke. In tako do večera, ko že čisto obupaš, telefon bi pa najraje vrgla v steno. Potem ti morda celo odgovori. Spet ta čudna karma.

Ampak, da ne bom govorila samo o slabi karmi, sem vam za konec prišparala še nekaj nasvetov, kako lahko v svoje ljubezensko življenje privabimo tudi nekaj dobre karme. Ravno zadnjič sem brala nek članek z feng shui napotki, ki naj bi v naše življenje prinesli boljše ljubezenske situacije. Seveda je vsa zadeva skoncentrirana predvsem na spalnico, ki naj bi bila preprosto opremljena, prevladovala naj bi rdeča barva, losali pa naj bi se neresnih in otročjih kosov. In tako je moja Hello Kitty preproga našla svoje zadnje počivališče na dnu omare. You will be missed!

Prav tako naj bi naredili prostor za bodočega partnerja in kupili nekaj stvari, ki so namenjene zanj. Jaz sem kupila zobno krtačko. Tako fensi. Dobro znamko. Ker mi oralna higiena veliko pomeni. In kaj se je zgodilo? Uboga krtačka je bila uporabljena samo dvakrat. Jemen, kaj naj vam še rečem. Od zdaj naprej kupujem samo še slabe in poceni krtačke. Samo povem. Tale feng shui se pri meni ni ravno obnesel. Mislim, da je čas, da gre Hello Kitty spet nazaj na svoje mesto.

In še za konec. Uvedla sem novo rubriko, za katero je zadolžena moja mlajša in duhovitejša polovica (ter manj pisno nadarjena, #sorrynotsorry sis). Moja sestra, ki ima nadvse zanimiv pogled na svet, in opazi stvari, ki jih mi spregledamo. True story. Vsako rubriko bom torej od zdaj naprej končala z random mislijo tedna. Upam, da vam kakšna misel polepša dan! #SamoPovem

1# random misel tedna:
»Ne zaupaj človeku, ki ne mara Wernerja. Model se ves čas smeji in je oblečen v belo barvo. Tudi pozimi.«

Ni komentarjev:

Objavite komentar