ponedeljek, 16. marec 2020

Quarantine and Chill


No, pa smo spet tukaj. Lexy piše blog. Ker je v samoizolaciji. Ker na TV-ju ni nič novega. Ker se ji ne da gledati TV-ja, ker je večino serij itak sama prevedla. Ker jo prijazne prijateljice sem in tu na Facebooku spomnijo, da bi lahko kaj napisala. Pa nima časa. Samoizolacija dela čudeže. In ne samo zato, ker v trgovinah zmanjkuje WC papirja, pa v to ne bom šla, ker to že vsi vemo.
Govorim o večjih čudežih, o tem, da mi je kolegica zadnjič povedala (ona je bila namreč predčasno prisiljena v karanteno, tako da ima že 10 dni fore pred nami) da je začela telovaditi. Po petih letih. Kar se meni ne zdi nič šokantnega, ker jaz od doma nisem telovadila tudi kar že nekaj časa. Ampak ja, do česa mora priti, da začneš migati. Do fucking karantene. I get that, tudi jaz bom začela migati, ker zdaj pač nimam izgovora, da ne bi. Vseeno me pa ne boste videli lazit po gorah, ker pač… Smo v karanteni, a ne? In ker so gore že tako preveč obljudene. Tako da ja, obljudenost in karantena sta zdaj moj poglavitni izgovor.

Prihaja tudi do večjih čudežev. Očitno samoizolacija pripelje tudi do čudežnega stika z bivšimi. Spletnega stika seveda, ker se ne smemo družiti. Kar na enkrat se inbox polni, jaz pa sem vesela, da je prišlo do državnih restrikcij na področju prostega gibanja, kej sem zdaj na varnem pred neželenimi srečanji. Kar velja za vse samske, you're safe ya'll, ne rabite se več skrivati v grmičevju, ne rabite se bati, da boste nekje v centru naleteli na bivšo/bivšega z novim partnerjem, lahko ste preprosto srečni, ker ste zdaj res na varnem. In ker bo njegov novi partner zdaj v večji nevarnosti pred virusi, takšnimi in drugačnimi. Pa ne samo virusi, ampak to je že druga zgodba.

Še ena dobra novica. Letališča so zaprta. Nihče več vam ne bo nenadoma zbežal v Jemen. Ghosting v času samoizolacije je seveda še vedno izvedljiv in možen, še več kot to, je tudi odlična izhodiščna točka za izgovore. »Imam korono, moram biti doma.« Ja, bodi doma, jaz vem, kje živiš. Tako da je ghosting že res možen, ni pa priporočljiv, ker se nimate kam skrit. Jemen pa žal ni več izgovor. Bodite pametni in ne ghostajte folka. Malo še počakajte. Pride tudi še vaš čas.
Ko smo že pri srečanjih z ljudmi. Ja, res je, da se bomo nekateri pogrešali, nekateri se ne bomo dalj časa videli. Je pa to tudi krasna priložnost, da spoznate seksi dostavljalce hrane. Ravno zadnjič sem vrata odprla izjemno čednemu fantu, dostavljalcu, da smo si na jasnem, ne odpiram kar tako vrat random folku, čeprav če bo izolacija dolgotrajna, se zna tudi to zgoditi. Samo povem. Skratka, tudi to je en način, da si krajšate dneve, da malce poklepetate in si spočijete oči.

Ko sem že pri očeh… Hodim po kopalnici in vidim, da mi bo zmanjkalo kozmetičnih vatk in losjona za odstranjevanje ličil. Panika. Moram v trgovino. Potem pa se spomnim, da še kar nekaj časa ne bom nosila mejkapa. Kar je kul, naj si koža spočije, ampak ne pretiravajmo, da ne bomo čez en mesec prišli ven kot jetiji. Ampak ja, ne bom pogrešala vsakodnevnega nanosa ličil, priznam, britje pa še mogoče pride v poštev. Glej peti odstavek. Seksi dostavljalci.
In ker bodo socialni stiki vse bolj redki, se bo kmalu pojavila tudi osamljenost. Za tiste, ki doma nimam petih otrok, drugim verjetno ne bo dolgčas. Tudi tukaj se seveda najde rešitev. Tinder. Brezstičen, seveda. For fun. Za klepetanje. Zdaj pač ni čas za Netflix and chil, ampak Quarantine and chill. Da kakšno rečemo, da se bolje spoznamo, da se reducira število tipov, ki iščejo samo seks. Ker ga pač ne bodo dobili! Ker smo v karanteni!  Torej, novi profil v smislu: Wanna chill? Ti pri sebi doma, jaz pri sebi. Lahko na primer igrate igrice preko Skypa, video chattate, si res vzamete čas za spoznavanje. Zato, mejkup vseeno imejte pri rokih v primeru video klicev, čeprav smo v karanteni, v njej ne bomo ostali za vedno.


Tako, prvi teden karantene je pred nami. Upam, da so vam moji nasveti prišli prav. In za vse tiste, ki ste mi vedno težili, da sem premalo aktivna in da sem najraje doma, you can suck it. Zdaj smo vsi doma J #samopovem #ostani doma







Ni komentarjev:

Objavite komentar